Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си сменим сами предни накладки и дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Благодарско за снимките. Много полезен материал.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      размери 284х22х5
      22 широчината ли?

      Някой може ли да каже дали е възможно безпроблебно поставянето на вентилиран на мястото на обикновения без смяна на апаратите?
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        И ФЕРАРИСТ да каже има ли разлика с новите дискове. По-добре ли спира колата?
        Ми не знам дали е от дисковете, или от накладките който се водят някакви спортни на ОМР, но сега завелязвам че айбиеса ми се включва доста по рано при някой по корави спирания отколкото преди, и определено мисля че има ефект.......иначе със сигурност мисля че са по шумни, издават един фучащ звук който на някой може и да не харесва, но мен определено ме кефи.......не говоря за скърцане или нещо от сорта - просто си фучат някакси - не мога да го опиша.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          демек каналите "рендосват" накладките хаха
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            За по лесно прибиране на спирачното цилиндърче не е лошо да се отвие капачката на казанчето за спирачната течност .
            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              22 широчината ли?

              Някой може ли да каже дали е възможно безпроблебно поставянето на вентилиран на мястото на обикновения без смяна на апаратите?
              Не трябва смяна на апаратите

              П.С.Най лесното събиране на апарата е още преди да бъде свален,отвива се капчката на казанчето за спирачна течност,и с една яка отвертка се отваря апарата,като се подпира в диска който ще бъде сменен,и така спетявате после стискането с гарги
              Last edited by Mury; d.m.y г., 11:15.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Много полезен материал.Мерси колега, ще ми свърши добра работа.
                Alfa Romeo 156 1.8 TS'98

                Comment


                • #23
                  Ето и едно малко допълнение. Хората твърдят, че преди да се сложи новият диск, главината трябва да се почисти много добре
                  Attached Files
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #24
                    Сред цялата тази фотография, виждат ли се някъде датчиците на АБС-то, че нещо светна ламбата?
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                    Comment


                    • #25
                      Датчиците са ти отзад на шенкела,има гривна на лагера,където чете датчика
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Не трябва смяна на апаратите

                        П.С.Най лесното събиране на апарата е още преди да бъде свален,отвива се капчката на казанчето за спирачна течност,и с една яка отвертка се отваря апарата,като се подпира в диска който ще бъде сменен,и така спетявате после стискането с гарги
                        Сигурен ли си? Те и сега буталцата са ми прибрани почти максимално. Когато не е натиснат педала буталцата са излезе с по-малко от 5 мм. Това с чисто нови накладки! Вентилирания диск ми се вижда доста по-дебел! Страх ме е да не да взема вентилирани и да не паснат после и да си ги бия в главата.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Вентилирания диск е доста по дебел от невентилирания просто няма да влезе в апарата премери колко е самата широчина на апарата със шублер и после я сравни с тази на диска.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Вентилирания диск е доста по дебел от невентилирания просто няма да влезе в апарата премери колко е самата широчина на апарата със шублер и после я сравни с тази на диска.
                            Снощи гледах моите апарати и тези тука на снимките. Различни си мамка им. И наистина вентилирания е 2 пъти по-дебел от моя. Няма да стане. Трябва и други апарати.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Ся като се замисля, дали на предните и задните апарани дупките за болтовете са едни и същи, щото ако са, не ми пречи да си бодна едни предни спирачни отзад и да се вентилирам и там......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                В заключение - ако колата ви е с плътни (solid) дискове и искате да сложите вентилирани (ventilated), сменяте и апаратите. Снощи направих точно това. Захващането и на двата вида апарати е абсолютно еднакво, не е нужно никакво пригаждане. Няма разлика в главини, шенкели и т.н. както беше писано някъде. С две думи - сваляте старите дискове и апарати, качвате новите и карате. Не забравяйте да си купите и накладки за по-големите апарати, защото са различни (най-добре да се търсят по шаси или по ОЕ, защото са 2 вида).
                                Успех на всички,
                                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                                Comment

                                Working...
                                X